Üdvözöllek kedves látogató!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket.
Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban akiktől sosem vártam volna.
Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább.
Szereztem örök barátokat.
Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak.
Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni.
Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet,esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak.
Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért,hogy halljam a hangját.
Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek.
Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem.
DE TÚLÉLTEM! És még most is ÉLEK!
Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd.
ÉLJ! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon."
Chaplin

2011. április 30., szombat

Anyák napjára


Benedek Elek: Kisbaconi temetőben

Kisbaconi temetőben
Most van a nap lemenőben,
Ráverődik a sugára
Jó szüleim sírhalmára.
Egykor, régen haj de féltem,
Ha temetőbe léptem,
Vége már a félelemnek,
„Nagyapóék" ott pihennek.
Testem, lelkem hogyha fáradt,
Ide jönni érzek vágyat,
Ide jövök este, reggel,
S beszélek az öregekkel.
Elmondom, hogy bárhol járok
Mindenütt gondolok rájok,
Hálás szívvel, könnyes szemmel,
Gyermeki szent szeretettel.
Hogy mit írtam sok-sok könyvben,
Tőlük kaptam mind örökbe,
S ha szívemben van szeretet
Ez az ok szívükből eredt.
A forrását minden jónak
Köszönhetem „Nagyapónak",
Nagyapónak és párjának,
Az én édes nagyanyámnak.
Óh, áldott föld, szent sírhalom,
Szálljon reád csend, nyugalom,
S hogyha pályám megfutottam
Én is itten nyugodhassam.

Sajnos nem élnek, akiket köszönthetnék ezen a szép napon.

Azért választottam ezt a verset.

Minden szerető Anyának, Nagyanyónak sok boldogságot!

10 megjegyzés:

  1. Szép választás. .... Helyettem is, nekem is.

    VálaszTörlés
  2. Drága Vadvirág!
    Gyönyörű verset választottál.
    Boldog Anyák napját kívánok és kérlek, vedd át ajándékodat, ami a blogomban van.
    Szeretettel ölellek.Magdi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves, szép vers.Szívhez szóló...és sajnos, aktuális.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép volt ez a vers. Megérintette a szivemet, lelkemet, hisz már én sem tudok odamenni egy szál virággal sem:(

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy vagytok...ölelés mindenkinek:)

    Drága Magdi! Köszönöm és megtisztelsz, de fogalmam sincs, hogy kell átvenni!?:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Vadvirág remélem jól vagy, régen adtál hirt magadról. Ölelés Neked is:))))

    VálaszTörlés
  7. Szia Vadvirág szép napot kivánok:))

    VálaszTörlés
  8. Kedves Vadvirág szép napot köszönöm a látogatást:)

    VálaszTörlés
  9. "Nők nélkül élni nem lehet, és nem is érdemes!"
    Boldog Nőnapot!

    VálaszTörlés
  10. Vadvirág örökre lehunyta szemét...

    VálaszTörlés