Üdvözöllek kedves látogató!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket.
Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban akiktől sosem vártam volna.
Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább.
Szereztem örök barátokat.
Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak.
Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni.
Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet,esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak.
Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért,hogy halljam a hangját.
Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek.
Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem.
DE TÚLÉLTEM! És még most is ÉLEK!
Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd.
ÉLJ! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon."
Chaplin

2011. március 1., kedd

Cserháti Zsuzsa - A hattyú igazsága



Messze Fenn a Föld s AZ ÉG között, Két Hattyú szállt. Szívük napsugárba öltözött békét talált. Csupa kék ÉS zöld a végtelen, felhő se volt. Aztán Puska dördült hirtelen, s Rá EGY vad sikoly.


refrén: hova tűntél drágám merre szállsz? szárnyad hol ragyog? Ha te messze jársz olyan bús vagyok. Gyere Velem hívd a szívemet, hiszen nélküled. Boldogságban részem többé Soha nem lehet.

Messze Fenn a Föld s AZ ÉG között EGY Hattyú szállt. Szárnya Éj sötétbe öltözött. szíve úgy Fáj. Aki Soha nem volt társtalan nem Érti ezt, Hogy a Hattyú mikor este van, halkan sírni Kezd.

refrén: drágám bocsásd MEG a bűnömet, Gyenge Voltam én, MEG se védtelek, s nem vagy már enyém.
Drágám bocsásd MEG, Hogy kék AZ ÉG, de már nem nekünk, Új tavasz is Jön de többé, Együtt nem leszünk

Messze Fenn a Föld s AZ ÉG között EGY Hattyú szállt. Minden társa messze költözött ő Még ITT vár. Hallja Még AZ eltűnt kedvesét szíve megszakad, és úgy zuhant le a Föld felé, mint EGY kő darab . Mikor Hattyú száll AZ égen ARRA gondolok, ez a szép Világ nem Csak jót adott de míg Hattyú száll AZ égen át csillog Fenn a Fény s a boldogságra rátalálni tudom van Remény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése